Wat moet ik doen als ik iets terug wil sturen?
Wat jammer dat je artikel niet naar wens is. Maar geen probleem, je kunt je artikel binnen 14 dagen na factuurdatum naar ons retour sturen.
Wel dienen retouren ten alle tijden online te worden aangemeld via onze standaard retour procedure. Klik hier om uw artikel(en) aan te melden Alleen op deze manier kunnen wij je retour aanvraag afhandelen. Na het doorlopen van de online aanmeldprocedure, ontvang je van ons per e-mail een bevestiging met daarin je retournummer. Wij kunnen alleen retouren onder vermelding van het retournummer verwerken. Klik hier voor meer info over wettelijke garantie
Wij hebben wel een aantal belangrijke voorwaarden:
– Artikelen dienen in orginele staat met kaartje, verpakking en ongedragen te zijn. Zijn artikelen beschadigd, kapot of gebruikt, dan worden deze artikelen niet in behandeling genomen en worden terug gestuurd.
– Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn, bij een retournering, voor je eigen rekening.
– Je orginele aankoopbewijs en het retournummer dien je mee te sturen in je pakket.
– Als je er voor kiest om je pakket zonder track & trace te verzenden zullen wij bij het zoek raken van het pakket GEEN onderzoek starten. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending, met track & trace code, een vereiste is om in aanmerking te komen voor verwerking en terugbetaling.
Voldoe je aan bovenstaande voorwaarden, dan kun je het pakket retour sturen naar:
By FLOOR.nl
Ginnekenweg 358
4835 NM Breda
Wil je geen verzendkosten betalen? Dan kun jij je retour in 1 van onze winkels terug brengen. Hier gelden ook de bovestaande voorwaarden voor. Neem dus altijd je aankoopbewijs en retournummer mee.
Wat is herroepingsrecht en hoe kan ik daar gebruik van maken?
Het herroepingsrecht houdt in dat je het recht hebt binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder opgaaf van redenen de koopovereenkomst te ontbinden. De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. De genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of: als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
Waneer ontvang ik mijn geld terug?
Wij van By FLOOR willen graag met je meedenken. Ben je niet tevreden met je aankoop dan kun je deze binnen 14 dagen na aankoop retour sturen naar ons. Zorg er wel voor dat je je aankoopbewijs hebt en de retour procedure hebt doorlopen.
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, en je voldoet aan onze voorwaarden, zullen wij alles checken of je in aanmerking komt voor het retourneren van je geld of het geven van garantie.
Is alles in orde, dan zullen wij direct het bedrag, wat je hebt betaald voor je bestelling, terug storten naar jouw bankrekening/creditcard. Dit kan maximaal 5 dagen duren na het moment van overmaken. Heb je betaald met creditcard kan het wat langer duren.
Let wel:
De verzendkosten (dit zijn de kosten die je betaald wanneer een bestelling bij ons hebt geplaatst, dus wat vanuit ons naar jou verstuurd wordt) worden alleen terugbetaald wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd. Als er een deel van de bestelling wordt geretourneerd, worden de verzendkosten dus niet terug gestort.
De retourkosten (dit zijn de kosten die je betaald voor het terugsturen van de bestelling naar ons) zijn voor eigen rekening. Wil je geen retourkosten betalen? Dan kun je je pakketje retour brengen bij één van onze winkels.
Mag ik een afgeprijsd artikelen ruilen?
Artikelen die met 50% of minder zijn afgeprijsd mag u retour sturen. Artikelen die hoger dan met 50% zijn ( dus bijv. -60%, -70%, -80% ) afgeprijsd kunt u helaas niet meer retourneren. U kunt deze artikelen t/m 50% korting via de gebruikelijke weg aan ons retourneren.